Att beställa en hemsida av oss!

Hur går det då till när man vill ha en hemsida?

När man kontaktar oss så är det alltid enklast att ha tittat runt lite på vilken slags hemsida man vill ha, så att man vet ungefär hur hemsidan ska se ut och vilka funktioner som behövs. Därefter ringer ni eller mailar oss. Vi tar in era önskemål och gör ett förslag efter dom med exempelbilder och text som vi lägger ut på vår server.
Vi skickar över förslaget till er och ni tittar över det i lugn och ro i någon vecka eller två och återkommer med ändringar samt texter och bilder som ni själva vill ha. Vill ni använda bilder från vår bildbank går det bra mot en mindre kostnad. Vi kommer även ut och fotar för er om ni vill det.

Vi går igenom ändringar och funktionerna och när ni känner er nöjda med ändringarna som har gjorts publiceras sidan på er server eller flyttar den till en ny om ni hellre vill det.
För att vi på snabbaste och enklaste sättet ska kunna installera allt på er server så behöver vi vissa uppgifter. Oftast räcker det med inloggningen till webhotellet men ibland så behövs även inloggningen på FTP-servern så dom uppgifterna kan vara bra att ha till hands när publiceringen börjar närma sig.
Vi bokar ett möte där vi går igenom hur man uppdaterar hemsidan och gör säkerhetskopior. Därefter är hemsidan ert ansvar och det är meningen att ni ska kunna sköta om den själva. Vi erbjuder alla våra kunder ett serviceavtal så att man kan känna sig trygg med alla uppdateringar framöver om man inte vill sköta om hemsidan själv.
Alla våra hemsidor görs numera responsiva så vill ni mot förmodan ha en hemsida som inte är responsiv så måste det sägas till om innan.

För att börja med ett förslag tar vi numera ut en startavgift på 1100kr + moms som sedan räknas av mot slutfakturan. Startavgiften betalas ej tillbaka om man väljer att avbeställa hemsidan efter produktionen har börjat.

Hemsida